دلخوش در نطق میان دستور:

آقای رئیس جمهور شما کشاورزان را نابود کردید | وزیر کشور کت در آورد که من نماینده نشوم

نماینده مردم صومعه سرا اظهار داشت:برج چهار اعلام کردم یک نفر ۱۰۹هزار و ۷۰۰تن چای با یارانه وارد کرده است.

به گزارش تالشان نیوز به نقل از خانه ملت، سید کاظم دلخوش اباتری طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: از مردم صومعه سرا که مرا به نمایندگی ۲۰سال پذیرفتند سپاسگذارم و از مردم رشت نیز برای حضور پرشور و تمام قد خود در انتخابات قدردانی می‌کنم و بدانند من در هر لباسی باشم دغدغه خدمت به مردم را دارم.

وی با انتقاد از برخی تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: با این روش برگزاری انتخابات هیچ کدام موافق نیستید، خرید و فروش کلان رای و آرایی که بدون کارت ملی و شناسنامه به صندوق انداخته شد حق مردم را ضایع کرد و امیدوارم وزارت کشور و شورای نگهبان به موضوع ورود کنند، ما برای وزیر کشور کت در آوردیم وزیر شود و ایشان کت در آورد که من نماینده نشوم، از ایشان و استاندار نیز تشکر می‌کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از بی‌توجهی به موضوع کشاورزی به ویژه شالی‌کاران تصریح کرد: کشاورزی در کشور ما زمین گیر شده است و من به عنوان نماینده مردم بارها فریاد زدم کشاورزان برنج کار در حال نابودی هستند، و به از برنجکاران که برنج را با رنج کشت می‌کنند ظلم شده است، در شرایطی که می‌توانستند تولید کنند، دستگاه‌های دولتی به آن‌ها بی‌توجه بودند و بیش از دو برابر برنج تولیدی وارد شد، سی هزار تن تولید چای داشتیم اما در برج چهار اعلام کردم یک نفر ۱۰۹هزار و ۷۰۰تن چای با یارانه وارد کرده است. دولت به کشاورزی توجه نکرد.

نماینده مردم صومعه سرا تاکید کرد: نباید شعار داد، بحث مالیات بر تراکنش‌ها بحث مالیات عایدی سرمایه، مالیات بر خانه‌های خالی و غیره یک طرف در تمام دنیا برای اقتصادی شک وارد نمی‌کنند.

وی در پایان خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور شما کشاورزان را نابود کردید، چرا به داد مردم نمی‌رسید و مشکلات اقتصادی که راحت قابل حل است حل نمیکنید؟