ارجاع پرونده مدیریت شهری تالش به دالان های دیوان عدالت اداری ماموریت جدید برای عقب ماندگی تالش

آقای دادستان محترم و دستگاه های نظارتی ، این گوی و این سریال طنز مسعود کاظمی و شهر تالش !

با وجود سکوت و انفعال مسئولین در مواجهه با اشتباه آشکار معاون عمرانی استاندار ، پر واضح که مسعود کاظمی ترسی از تکرار اتفاق مشابه سال گذشته و بلایی که سر مردم تالش اورد نداشته باشد.

به گزارش تالشان نیوز مسعود کاظمی معاون استاندار گیلان طی نامه ای به فرماندار تالش به استناد رای بدوی هیات حل اختلاف استان خواستار اجرای سلب عضویت بهروز علی بابایی و رد مصوبات شورای شهر در طول دو ماه اخیر از جمله انتخاب شهردار تالش شده است.

فارغ از درستی یا نادرستی حکم صادره برای بهروز علی بابایی به وضوح آشکار است اجرای حکم قبل از صدور رای تجدید نظر خواهی هیات حل اختلاف کشور خلاف قانون و قابلیت پیگیری در دیوان عدالت اداری را دارد مگر در موارد خاص که در قانون به آن اشاره شده است .

بنابراین باید منتظر ماند در صورت اجرای حکم بار دیگر تکلیف مدیریت شهری تالش همچون سال گذشته که بر اثر اشتباه سهوی حاصل از کم سوادی معاون عمرانی استاندر گیلان به دیوان عدالت اداری کشیده شد و شهر تالش یک سال معطل ماند و در نهایت نامه من دراوردی مسعود کاظمی رد شد ، این بار هم این موضوع مشمول فرسایش زمان در دالان های دیوان عدالت اداری گردد.

آنچه که مشخص و واضح است در سکوت و انفعال مسئولین پرتلاش استان ! برخی عناصر داخل شهرستان با همراهی مدیران بلند پایه استان در حال اجرای ماموریت بهم ریختن آرامش شهر و عقب ماندگی در منطقه هستند .

تکرار و تداوم این سیاست تا جایی پیش رفته که گویی این سیاست مشق نوشته شده از سوی تصمیم گیران و تصمیم سازان برای مردم تالش است تا هیچ گاه بستر توسعه و پیشرفت در آن فراهم نگردد.

البته که نمیتوان به نامه نگاری های خودسرانه و کاملا هدف دار برخی مسئولین استان که کاملا تحت نفوذ برخی عناصر داخل شهرستان هستند ایرادی وارد کرد چرا که انها هم به این نتیجه رسیده اند که در تالش کسی نیست ناظر بر اعمال مخرب و تعمدی انها باشد بنابراین ترسی از تکرار کارهای خود ندارند ولو اشتباه .

سال گذشته بود که مسعود کاظمی در شرایطی که تمام کارشناسان بر اشتباه وی تاکید داشتند اما ایشان مصوبه انتخاب شهردار تالش را باطل کردند و پس از یک سال دیوان عدالت اداری اقدام مسعود کاظمی را خلاف قانون تشخیص داد .

نکته ی جالب توجه انجاست با نامه ی مسعود کاظمی معاون عمرانی استانداری گیلان شهر تالش یک سال بی شهردار ماند و نارضایتی عموم جامعه نسبت به همه مسئولین به اوج رسید اما مسعود کاظمی بی انکه ککش بگزد همچنان بر صندلی معاونت عمرانی خود میچرخد و نه تنها همچون مردم تالش تاوانی نداد بلکه احتمالا از صدقه سری بی تفاوتی مسئولین شهرستان و استان به ریش مردم تالش نیز خندید .

پر واضح که در چنین شرایطی مسعود کاظمی ترسی از تکرار اتفاق مشابه سال گذشته و بلایی که سر مردم تالش اورد نداشته باشد و با نامه سرتاسر غلط خود مجددا مردم و شهر تالش را با چالش مشابه سال گذشته مواجه کند.

به هر ترتیب مسعود کاظمی معاون عمرانی استانداری گیلان یا بر سر اشتباه سهوی و یا تعمدا و تحت تاثیر برخی عناصر داخل شهرستان از سال گذشته دست به چنین اقداماتی زده است سوال آنجاست دستگاه های نظارتی تا کی قرار است نظاره گر این اقدامات مخرب ایشان باشند ؟