آرمان ناجی ورزش تالش خواهد شد ؟

در پی صدور حکم قلع و قمع مجتمع ورزشی شهید زمانیان و اجرای اولیه آن و تخلیه کلیه اسباب اداره ورزش و جوانان مسئولین ورزش استان و شهرستان بسیار در تلاشند تا توسط برخی رسانه های محلی از عمق فاجعه اتفاق افتاده حاصل از اهمال و کوتاهی خود بکاهند .

به گزارش تالشان نیوز ، مسئولین ورزش شهرستان و استان در حالی سعی در کتمان حکم خلع ید و قلع و قمع سالن های ورزشی مجتمع شهید زمانیان را دارند که در مرحله آخر این پرونده ، از ۱۴ ماه پیش که حکم قطعی صادر شده بود فرصت داشتند تا رضایت شاکیان خصوصی را جلب کنند .

اما مسئولین ورزش شهرستان و استان و همچنین نماینده تالش و استاندار گیلان علی رغم دیدار های چندین باره با وزیر ورزش در خصوص این موضوع نتوانستند چاره جویی کنند بلکه اکنون در فرصت کوتاه اجرای حکم به دنبال حل یک هفته ای موضوعی هستند که ۴۰ سال از گره خوردن ان میگذرد.

با اینحال در طول مدیریت جهانبخش آرمان درجایگاه مدیریت ورزش استان بارها وی نشان داده مرد روزهای سخت است و توانسته منشا اثر شود هرچند که مساله ی پیچیده ای را در پیش رو دارد .

به هر ترتیب علی رغم تلاش برخی رسانه ها در اعلام خبر حصول توافق فی مابین شاکیان خصوصی و اداره ورزش اما بر اساس گفته تعدادی از وراث اراضی مجتمع شهید زمانیان هیچ توافقی حاصل نشده و برنامه ریزی برای تخریب سه سالن ورزشی مجتمع شهید زمانیان و دو واحد اداری و مهمانسرا واقع در این مجتمع طی انجام شده و روز گذشته نیز یک واحد اداری ان تخریب شد و مقرر گشته شاکیان خصوصی پس از ایام تعطیلات سال جدید به دلیل حجم بالای تخریب ماشین آلات سنگین را وارد عمل کنند .

به نظر میرسد مسئولین ورزش استان و وزارت ورزش در طول این مدت فرصت مذاکره مجدد و حل و فصل موضوع را داشته باشند.

شنیده ها حکایت از ان دارد مسئولین ورزش در نظر دارند موضوع را با تهاتر حل و فصل کنند هرچند که کاری بسیار سخت به نظر میرسد.

البته که حل موضوعی که در ۴۰ سال حل نشده باقی مانده بسیار بعید است که در طول نهایتا ۲۰ روز اینده حل شود اما با این حال باید امیدوار بود تا با همکاری همه دستگاه ها سرمایه جوانان منطقه به نوخاله های ساختمانی تبدیل نشود.