نماینده بستان آباد:

باید قبول کنیم روند اقتصاد کشور تا حد قابل ملاحظه‌ای به نتیجه این مذاکرات گره خورده است

به گزارش تالشان نیوز غلامرضا نوری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت : ما در داخل کشور نباید رویه‌ای را دنبال کنیم که اگر دولت و نفرات مذاکره‌کننده تغییر پیدا کردند در ماهیت گفتگو‌ها تغییر جهت رخ دهد. یکصدا بودن همه در داخل، اولین و کمترین وظیفه همه ماست.
نوری اظهار داشت: اکنون عزم و اراده نظام بر به ثمر رسیدن مذاکرات است، زیرا باید این چالش را حل کرد تا با فراغ بال به دیگر چالش‌ها هم که مخصوصاً حوزه‌های اقتصادی و معیشتی مردم را در بر می‌گیرد پرداخته شود.

باید قبول کنیم که روند اقتصاد کشور تا حد قابل ملاحظه‌ای به نتیجه این مذاکرات گره خورده است. حتی اگر تاثیر اجرایی شدن برجام بر اقتصاد ۳۰ درصد هم باشد خیلی بالاست، چون برخی کشور‌ها با یک یا دو درصد تغییر، اقتصادشان زیر و رو می‌شود.


نماینده بستان آباد در ادامه عنوان کرد: من یک نگرانی نسبت به تیم مذاکره‌کننده ایران دارم؛ اینکه این افراد روزی که کار دستشان نبوده صحبت یا اظهارنظر‌هایی در رابطه با برجام کردند که با رویه امروزشان در تناقض است.

یعنی فردی روزی مذاکرات و شکل کار را تخطئه کرده و حالا خودش در همان مسیر است. نگرانم که این افراد در رودربایسی قرار بگیرند و نظرات شخصی خود را اعمال کنند.

به هر حال امیدوارم هیچ‌کدام از ما در جایی که مصالح کشور و مردم مطرح است، نظر شخصی خودمان را اولویت ندهیم./رویداد ۲۴