فرماندار تالش مطرح کرد

اعتبار۷۰ میلیاردی برای فرزند آوری در تالش

به گزارش تالشان نیوز ، کیا عاشوری در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم موضوع خانواده و جوانی جمعیت بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: اولین اقدمات رئیس جمهور اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» مصوب مجلس شورای اسلامی را به وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور ابلاغ کرد.

فرماندار تالش با بیان اینکه پیگیر تأمین اعتبارات مربوط به تسهیلات بانکی حمایت از خانواده هستیم، اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری ۱۶۰۰ مورد تسهیلات به مبلغ بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای فرزندآوری پرداخت شده است.

وی ضمن تاکید بر حمایت از خانواده و جوانی و فرزند آوری، از تخفیف ۵۰ درصد برای صدور پروانه ساختمانی پس از تولد فرزند سوم خبر داد.

عاشوری به تدوین برنامه‌های عملیاتی در راستانی ارتقای سلامت خانواده و جوانی جمعیت تاکید و اضافه کرد: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های دولتی با احساس مسئولین نسبت به انجام تکالیف مقرر و مطرح در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام کنند./ایسنا