فرمانده انتظامی تالش اعلام کرد:

بازداشت زوج قاچاقچی و کشف یک کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین و شیشه در تالش

به گزارش تالشان نیوز، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف یک کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین و شیشه در بازرسی از خودرو پژو پارس آن‌ها خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی مواد مخدر و بلای خانمان‌سوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبر تردد یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر با ۲ سرنشین از سمت یکی از استان‌های مرزی به مقصد شهرستان تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش بیان داشت: پلیس با انجام تحقیقات و اطمینات از صحت موضوع پس از تعقیب و مراقبت صورت گرفته و پایش محورهای مواصلاتی، خودرو مورد نظر را در مسیر «اسالم – تالش» شناسایی و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۸۰۰ گرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو مورد نظر جاساز شده بود با همکاری ماموران مرزبانی استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: متهمان ۴۱ و ۴۴ ساله این پرونده که یک زوج هستند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ رستمی در پایان از مردم خواست برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.