نامه ی عجیب رییس شورای شهر تالش !

اختلافات با فرماندار تالش بالا کشید | در خواست کمک بهروز علی بابایی از فرماندار رضوانشهر برای حل مشکلات شهر تالش !!!

به گزارش تالشان نیوز ، حواشی شورای شهر تالش پس از ماجرای پر پیچ و خم انتخاب شهردار و بلاتکلیفی آن و تعلل چندین ماهه تعیین کمیسیون های شورای شهر در ماده ۱۰۰ و تجدید نظر وارد فاز جدیدی شده است .

در اخرین پرده از حواشی شورای شهر میتوان اختلاف این مجموعه با فرمانداری تالش اشاره داشت .

در همین راستا بهروز علی بابایی رییس شورای شهر تالش طی نامه ای عجیب و به نظر کم نظیر از نظر اداری شمشیر اختلافات با کیا عاشوری فرماندار تالش را از رو بست تا این اختلافات رسما علنی شود .

رییس شورای شهر تالش پس از برگزاری جلسه ی شورای شهر در تاریخ سه شنبه یک آذر ماه نامه ای را خطاب به نادر صفوی فرماندار شهرستان رضوانشهر تنظیم میکند و در نامه ی خود با اشاره به انچه که وی عدم پاسخگویی فرماندار تالش به اعضای شورای شهر در راستای حل مشکلات و مطالبات مردم عنوان داشته از فرماندار رضوانشهر خواستار کمک در راستای حل مشکلات شهر تالش همچنین برگزاری جلسه با استاندار گیلان شده است .

این نامه که به امضای بهروز علی بابایی رسیده است شاید از نظر اداری جایی برای طرح و بررسی نداشته باشد اما به طور قطع به اختلافات شدید شورا با مجموعه فرمانداری تالش دامن خواهد زد و با توجه به رابطه تنگاتنگ اداری شورا با فرمانداری به طور قطع آسیب آن به مردم شهر تالش برمیگردد.

نامه ی بهروز علی بابایی که خود از گزینه های روی میز تصدی شهرداری تالش میباشد از سوی فرماندار تالش بی پاسخ نخواهد ماند و باید منتظر ماند کیا عاشوری فرماندار تالش که دل خوشی از شورای شهر تالش ندارد و بارها در مکاتبات خود به شورای شهر قصور در ارائه خدمات به مردم را متذکر شده است چه واکنشی را خواهد داشت.

البته عملکرد شورای شهر تالش در طول عمر بیش از یک سال خود مورد نقد های فراوان است و چنین مکاتباتی نمیتواند توپ را در زمین فرمانداری تالش بیاندازد و عملکرد نه چندان مطلوب خود را توجیه کند