معاون دادگستری گیلان تأکید کرد:

فسخ قرارداد پیمانکار سد شفارود رضوانشهر | معوقات کارگری باید پرداخت شود

به گزارش تالشان نیوز ، نشست کارگروه مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان به ریاست حجت‌الاسلام حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان با موضوع رفع مشکلات کارگران شاغل در سد شفارود برگزار شد.

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به اینکه این نشست در راستای پیگیری رفع مشکلات مردم رضوانشهر در جهت تامین آب شرب، آب زراعی، صنعتی، مطالبات و معوقات کارگران سد شفارود برگزار شد، افزود: کارگران این سد بیش از ۸ ماه حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند.

وی در ادامه اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد تا شرکت آب نیرو به عنوان مجری طرح بر اساس قانون تقاضای فسخ را تنظیم و پس از تنفیذ و طی سیر قانونی و با حکم دادگاه، پیمانکار فعلی خلع شده و این پروژه به پیمانکار جدیدی واگذار شود.

آقایی با تاکید بر اینکه معوقات کارگری باید پرداخت شود، تصریح کرد: پرداخت مطالبات برخی سازمان‌ها مانند تامین اجتماعی و اداره مالیاتی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که با پیگیری‌های دستگاه قضایی در راستای رفع دغدغه مردم رضوانشهر و حل مشکلات جامعه کارگری، به زودی کارگاه سد شفارود شروع به کار کرده و به زودی شاهد اتمام این پروژه باشیم.