امام جمعه تالش :

آقای استاندار حرکتی کنید | شهر رها شده است !

به گزارش تالشان نیوز نماز جمعه این هفته تالش روز جمعه ۱۱ شهریور به امامت دکتر نورزاد امام جمعه تالش برگزار شد.

امام جمعه تالش ضمن تبریک هفته تعاون ، با اشاره به ظرفیت شرکت های تعاونی شهرستان ، بر حمایت مسئولان از فعالیت تعاونی های شهرستان در راستای تولید و اشتغال جوانان تاکید کرد.

دکتر نورزاد در ادامه خطبه های خود بار دیگر همچون خطبه های هفته گذشته ، نگرانی ها و دغدغه کشاورزان و باغداران محصول کیوی را نسبت به قوانین منع صادرات بیان داشت و گفت : هرچند که نیازی نیست هر هفته تذکرات راجع موضوعی تکرار شود اما به هر حال شاهد هستیم اتفاقاتی در حال رقم خوردن است .

امام جمعه تالش به تماس معاون باغبانی وزیر کشاورزی و توضیحات ایشان در خصوص برنامه حمایتی دولت از باغبانان کیوی اشاره داشت و افزود : حمایت از کشاورزان اهتمام مسئولان مربوطه به خصوص اقای صالح محمدی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان را میطلبد که پیگیر مشکلات مردم باشند.

تعیین تکلیف مرکز تحقیقات

دکتر نورزاد با انتقاد از تعلل در تعیین تکلیف مرکز تحقیقات کیوی در تالش گفت : تالش قطب کیوی کشور است و این مهم به اهمیت و نیاز به تاسیس هرچه زودتر مرکز تحقیقات کیوی را میافزاید اما علی رغم معرفی زمین از سوی جهاد تالش همچنان اقدامی از سوی مسئولین استان انجام نشده است.

امام جمعه تالش در بخش پایانی خطبه های خود به حواشی پیرامون شورا و شهرداری تالش پرداخت و عنوان داشت : شرایط شهرداری و شورای شهر مناسب نیست و شهر رها شده و متاسفانه منیت ها و لجبازی ها ابروی شهر را به خطر انداخته است.

دکتر نورزاد خطاب به اعضای شورای شهر اضافه کرد : مردم شما را انتخاب کردند تا مشکل انها را حل کنید ولی الان باید مردم مشکل شما راحل کنند این منیت ها تا به کجا ادامه خواهد داشت شبکه های خارجی و معاند هم تصاویر شما را پخش کردند.

امام جمعه تالش در پایان با ابراز نگرانی در خصوص حواشی اخیر پیرامکن شورای شهر گفت : اقای استاندار و فرماندار شهرستان حرکتی کنید مردم از شما انتظار دارند امورات شهری معطل مانده است و جایگاه اجتماعی و اعتماد عمومی مردم با این رفتارها تنزل پیدا کرده است