هفته دولت از ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی در رضوانشهر بهره برداری می شود

به گزارش تالشان نیوز ، سیدنادر صفوی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با تسلیت ایام محرم و سالروز قیام عاشورای حسینی، افزود: امسال همزمان با گرامیداشت هفته دولت، ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۶۴۲ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۱۳۵ نفر در این شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار کشور هستند، لذا همه ما باید راه و روش و منش رفتاری دولتمردان شهید را سرلوحه امور کاری خود برای خدمت به مردم قرار دهیم.

به گفته فرماندار رضوانشهر، هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستاورد ها و خدمات یک ساله دولت مردمی و انقلابی در شهرستان را به سمع و نظر مردم برسانیم و به نوعی همان دغدغه مقام معظم رهبری که بتوانیم این امید واقعی را در دل مردمان عزیزمان زنده کنیم.

صفوی تاکید کرد: باتوجه به گذشت یکسال از عمرکاری دولت جهادی و انقلابی، همه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند ضمن ارائه خدمات مناسب به مردم در این هفته، با اطلاع رسانی مناسب، عملکرد دولت انقلابی را به سمع و نظرمردم برسانند.

وی در ادامه ضمن معرفی پروژه ها و طرح های قابل بهره برداری گفت این پروژه ها شامل ۹۲ طرح اشتغال در حوزه گردشگری و تولیدی های خرد و صنعتی، ۴۷ واحد مسکن مددجویی، احداث پست هوایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه تامین برق و رفع ضعف برق، عمران شهری، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آبرسانی، فناوری و ارتباطات، ساخت خانه بهداشت روستایی، بهسازی آسفالت و روکش آسفالت راه های روستایی و اصلی به طول ۱۶ کیلومتر، اجرای طرح آبخیزداری، کشاورزی می باشند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزارنفر جمعیت، دو بخش بنام های مرکزی و پره سر و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.