فرماندار تالش در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان :

رشد دو و نیم برابری بودجه و اعتبارات شهرستان تالش | اولویت توزیع اعتبارات برای تکیمل طرح های ناتمام

به گزارش تالشان نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش جلسه کمیته برنامه شهرستان به ریاست مهندس کیا عاشوری و با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در محل فرمانداری تالش برگزار گردید.

فرماندار تالش در این جلسه بیان داشت : با تلاش و پیگیری نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی و استاندار رشد بودجه و اعتبارات شهرستان تالش با ۲۵۰ درصد رشد در قالب بیش ار ۱۱۰ طرح به ۱۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

مهندس کیا عاشوری گفت : این سهم از اعتبارات شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان، ، سه درصد نفت و گاز ، ۲۷ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده و اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

فرماندار تالش ضمن تاکید بر استفاده اعتبارات با محوریت تکمیل طرح‌های نیمه تمام و در دست احداث و با اولویت نیاز شهرستان، بترتیب از سهم بخش‌های آب و فاضلاب با محوریت حل مشکل آب رسانی ، بنیاد مسکن و …..خبر داد.

مقام عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه تالش بعد از رشت بیشترین بودجه را از لحاظ شاخص جمعیت و وسعت دریافت کرده است، و با توجه به توزیع عادلانه اعتبارات بین دستگاه های اجرایی، توجه به مناطق محروم را جزو اولویت کاری ادارات دانست.