تقی نظیری در صدر گمانه زنی ها جهت تصدی ریاست اداره ورزش و جوانان

پا بر روی رای و اعتماد مردم ، خیز برای کسب کرسی مدیریت ورزش تالش توسط یک نیروی سیاسی !

به گزارش تالشان نیوز در هفته های گذشته نام تقی نظیری شهردار سابق شهر های چوبر لیسار و حویق در محافل مختلف به عنوان گزینه نهایی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش مطرح شده است .

این گمانه زنی ها در حالیست که پیشتر گفته میشد وی به عنوان گزینه معاون عمرانی فرمانداری تالش و بخشداری مرکزی تالش مطرح بوده و بزودی در یکی از این پست ها منصوب خواهد شد !

فارغ از انکه تقی نظیری عضو فعلی شورای شهر لیسار میباشد و در صورت این انتصاب مطابق قانون باید از شورای شهر لیسار در آغاز سال دوم دوره ششم استعفا دهد ،

وی کارمند رسمی شهرداری لیسار بوده و در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده است و تنها سوابقی چون عضویت در هیات مدیره باشگاه چوکای تالش و مدیریت باشگاه صلصال لیسار در کارنامه و سوابق ورزشی وی دیده میشود.

که به طور قطع نمیتواند کارنامه و سابقه ی قابل دفاعی برای انتصاب در حوزه ی ورزش و جوانان تالش باشد.

ضمن اینکه نظیری در ۲۸ خرداد سال گذشته با کسب ارا و اعتماد مردم شهر لیسار به عنوان منتخب اول شهر لیسار با ایراد سوگند و تعهد وارد شورای شهر لیسار شده است و ترک صحن شورای شهر انهم با گذشت تنها یک سال مغایر با انتظار و اعتماد عمومی مردم خواهد بود و به طور قطع مورد بازخواست افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

به هر ترتیب باید دید که ایا از نگاه تصمیم گیران و تصمیم سازان حوزه ورزش و جوانان این انتصاب خارج از دستگاهی و غیرمرتبط و به نوعی سیاسی انهم با وجود نیروهای مرکب از با تجربه و با دانش و دارای سوابق ورزشی درخشان در سطح شهرستان تالش و استان میتواند رضایتمندی جامعه ورزشی شهرستان را جلب کند یا خیر !؟