در آستانه انتخاب شهردار تالش

دو عضو شورای شهر با موافقت رییس شورا به مرخصی رفتند!

به گزارش تالشان نیوز در حالی که حدود دو ماه از استعفای شهردار سابق تالش میگذرد و انتظار ها بر ان است تا اعضای شورا هر چه سریعتر نسبت به اینده شهر تصمیم گیری کنند اما خبرها از دفتر شورای شهر حکایت از ان دارد دو عضو شورای شهر اقایان حسین پور و یوسف زاده با موافقت رییس شورا به مرخصی یک هفته ای رفته اند.

تا بدین ترتیب پس از ترک جلسه روز گذشته سه عضو شورا و تعویق انتخاب شهردار تالش بار دیگر تصمیم گیری در این خصوص به روزهای اتی موکول شود .

گفتنیست روز گذشته ۴ عضو شورای شهر پس از انکه اعضای شورا نتوانستند روی کاندید هایی که برای تصدی کرسی شهرداری تالش اعلام حضور داشتند به اجماع برسند با کسب رضایت و اعلام امادگی از مهندس عباسقلی زاده کاندیداتوری وی را مطرح کردند که رسول برهانی به عنوان رییس شورا که از قضا وظیفه اداره صحن شورا را دارد جلسه را به بهانه هایی چون عدم حضور و اعلام امادگی مهندس عباسقلی زاده در صحن شورا ، جلسه را به همراه اقایان یوسف زاده و حسین پور ترک کردند .

در حالی که برای افکار عمومی این سوال باقیست که رییس شورای شهر دقیقا با ترک جلسه چه اهدافی را دنبال میکند حال باید دید رییس شورای شهر تالش تا به کجا میتواند با اهرم ترک جلسه موضوع انتخاب شهردار را به سوی گزینه ی مطلوب خود سوق دهد !