خدمات سازمان‌های اختصاصی در گیلان تا پایان امسال الکترونیکی می‌شود

به گزارش تالشان نیوز ؛ تیمور پورحیدری در دیدار با محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برای احیاء واحدهای غیر فعال به صورت مداوم در حال فعالیت هستیم و آسیب ها را شناسایی کرده ایم و ماحصل تلاش شبانه روزی ما احیاء و تعیین تکلیف بیش از ۲۷ واحد صنعتی در مدت کوتاه سال جدید است.

مدیر کل صمت گیلان در خصوص شرکت صنایع پوشش گفت: با پیگیری های بعمل آمده بخشی از این شرکت در حال راه اندازی بوده و به زودی وارد مدار تولید می شود و ما به آن قانع نشدیم و پیشنهاد راه اندازی شهرک نساجی را در محدوده ۸۵ هکتاری این شرکت دادیم و جهت تحقق این موضوع امسال دوبار با آقای رسولیان معاون وزیر صمت دیدار داشتیم و تا حصول نتیجه پیگیر این موضوع هستیم.

دکتر پورحیدری درخصوص فعالیت معادن تصریح کرد: با دریافت مصوبه از شورای معادن استان جلوی برداشت شن و ماسه رودخانه ای را گرفتیم و به هر حال محدودیت منابع معدنی سبب تامین مصالح از مناطق دوردست تر کوهی شده که این مسئله باعث افزایش هزینه تمام‌شده مصالح معدنی و آسیب رساندن به راه‌های مواصلاتی منطقه شده است.

 وی همچنین در حاشیه بازدید دکتر محمدرضا احمدی از سامانه پاسخگویی ۱۲۴ این اداره کل گفت: در طول مدت کوتاه؛ موفق به تجهیز سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۲۴ شده‌ایم و این سامانه با قدرت بیشتری به صورت شبانه روزی به کار خود ادامه ‌دهد و با راه اندازی آن به دنبال ایجاد فضای ناامن برای گرانفروشان هستیم.

دکتر احمدی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: ما مسئولان باید این نکته را در نظر داشته باشیم که جایگاه ما همیشگی نیست و مسئولیت ما یک امانت است و مسئولیت سنگینی به دوش ما قرار گرفته و باید با تمام توان تلاش کنیم چرا که مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: در بخش صنعت استان می‌بایست کمی و کاستی ها و مشکلات و موانع را به کمک هم حل نماییم و همانگونه که چندی پیش جهت حل مشکل بیمه یکی از واحدهای صنعتی استان به حضور وزیر رفاه رسیدم و نتیجه این تعاملات و همراهی به نفع مردم گیلان هست.

نماینده مردم شهرستان رشت در ادامه دیدار از قسمت میزخدمت و سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۲۴ این اداره کل بازدید کرد و گفت: سامانه ۱۲۴ در جهت نظارت بر بازار کارآمد و تاثیرگذار است و تقویت این سامانه نظارتی باعث دلگرمی مردم و مانعی برای سوء استفاده کنندگان در وضعیت دشوار اقتصادی است.

8999

انتهای پیام