برد خارج از خانه ی چوکایی ها

شاگردان اشجاری در یک قدمی صعود به لیگ یک

به گزارش تالشان نیوز هفته ی بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار شد و تیم فوتبال چوکای تالش در یکی از حساس ترین دیدارهای خود در طول فصل در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف تیم نیروی زمینی تهران رفت.

چوکایی ها در حالی پا به این رقابت گذاشتند که تیم شهرداری بندرعباس رقیب اصلی چوکا در جدول رقابت ها تنها دو امتیار با چوکا فاصله داشت و برای حفظ صدر نشینی به هر ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشتند .

شاگردان اشجاری در این دیدار در یک بازی پر فشار توانستند با گل دقیقه ۸۳ حسین رسولی با نتیجه یک بر صفر سه امتیاز این بازی را مال خود کنند .

در دیگر دیدار حساس این گروه تیم شهرداری بندرعباس رقیب اصلی چوکا در جدول رقابت ها نتوانست در مشهد از پس پیام توس بر اید و با نتیجه صفر صفر متوقف شد تا اختلاف امتیاز چوکا با تیم دوم جدول در دو هفته مانده به پایان رقابت ها به چهار امتیاز برسد.

بنابراین با توجه به شرایط جدول و اختلاف امتیاز موجود ، تیم چوکا در صورت پیروزی در دیدار خانگی هفته ی آینده مقابل تیم مناطق نفت خیز جنوب که در رده ی نهم جدول قرار دارد میتواند صعود به لیگ یک را در میان هواداران خود جشن بگیرد.