۵۸ تن ماکارونی احتکاری در رشت کشف شد

به گزارش تالشان نیوز، مرتضی امینی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران از کشف ۵۸ تن ماکارونی احتکاری در استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: ۵۸ تن ماکارونی احتکار شده در یکی از انبارهای پخش مواد غذایی در رشت کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه با دستور رئیس یکی از شعب تعزیرات حکومتی گیلان این انبار پلمب شد گفت: با توجه به آغاز طرح مردمی‌سازی یارانه ها تعزیرات حکومتی نیز اقدامات نظارتی خود را تشدید کرده است.

امینی افزود: تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع اصلی رسیدگی به تخلفات اقتصادی شبانه روزی در سراسر استان اقدامات نظارتی را تشدید کرده و در صورت مشاهده تخلف، مجازات ۱۰ برابری اعمال، انبار محل تخلف پلمب و نصب بنر انجام می‌شود.

وی تشکیل کمیته اقدام مشترک را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: جهاد کشاورزی استان گیلان وظیفه تأمین کالا، سازمان صمت وظیفه نظارت و بازرسی و تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی به تخلفات و اقدامات قانونی را بر عهده دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با قدردانی از همراهی مجموعه های امنیتی، اطلاعاتی و سپاه استان با همکاران دستگاه‌های نظارتی گیلان خاطرنشان کرد: اقلام احتکاری کشف و توقیف شده در استان با قیمت مصوب بین مردم توزیع شد.

امینی با بیان اینکه در صورت شناسایی تخلف با سودجویان به شدت برخورد می‌شود اظهار داشت: هم‌استانیان در صورت مشاهده موارد تخلف از طریق تماس با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ صمت ما را در امر نظارت یاری کنند.