هفته ی بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دوم

جدال لشگر عقاب ها با نیروی زمینی تهران برای حفظ صدرنشینی

به گزارش تالشان نیوز هفته ی بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به طور همزمان از عصر فردا روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

در حساس ترین دیدار این رقابت ها تیم فوتبال چوکای تالش صدر نشین جدول با ۴۷ امتیاز در ورزشگاه غدیر تهران مقابل حریف خود تیم فوتبال نیروی زمینی تهران که با ۳۸ امتیاز در رده ی ششم جدول جای گرفته صف آرایی خواهد کرد.

شاگردان اشجاری امیدوارند با تداوم نتایج درخشان خود در هفته های اخیر بتوانند ۳ هفته پایانی لیگ را با موفقیت سپری کرده و سهمیه لیگ دسته یک را بدست اورند.

به نظر میرسد تیم فوتبال چوکای تالش در طول فصل جاری بعد از یک دوره افت و خیز ، در هفته های گذشته با اضافه شدن حسن اشجاری و تغییرات مدیریتی و حضور ملموس تر و حمایت مالی مالک باشگاه علی نامداری و همچنین حمایت مسئولین سیاسی و ورزشی شهرستان به ترکیب برنده و با ثبات خود دست یافته است و مصمم است تا بار دیگر به لیگ دسته اول صعود کند.

گفتنیست تیم شهرداری بندرعباس رقیب اصلی تیم چوکا در جدول رقابت ها که در فاصله ی دو امتیازی صدرجدول قرار دارد با تیم پیام توسی دیدار خواهد کرد که در منطقه خطر جدول قرار گرفته است .