چوکای تالش _آبی پوشان

آغاز ماراتن نفسگیر ۴ هفته ی پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور

به گزارش تالشان نیوز لیگ دسته دوم فوتبال کشور پس از ۲۲ هفته به روزهای پرهیجان و پایانی خود نزدیک شده است و همه تیم ها در شرایط حساسی به سر میبرند.

در گروه دوم این رقابت ها تیم فوتبال چوکای تالش با ۴۴‌ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و  فردا روز سه شنبه ساعت ۱۷ عصر در ورزشگاه پوریای ولی به مصاف تیم آبی پوشان امید کوشا خواهد رفت که با ۲۳ امتیاز در رده ی دهم جدول رقابت ها قرار دارد.

پیش بینی میشود با توجه به حساسیت جدول ، دیدار پیش روی چوکا با استقبال قابل توجه از سوی هواداران مواجه شود.

گفتنیست تیم فوتبال شهرداری بندرعباس رقیب اصلی چوکایی ها در ورزشگاه خانگی میزبان تیم سپیدرود رشت خواهد بود

تیم چوکا در حالی امروز در جمع مدعیان اصلی صعود به لیگ یک قرار دارد که در طول فصل بعضا با چالش های مختلفی مواجه شد و در مقاطعی صدر نشینی را نیز از دست داد اما در نهایت با حمایت هواداران ، تلاش عوامل و بازیکنان و کادر مدیریتی و فنی اکنون مدعی اصلی صعود به لیگ دسته یک میباشد.

آنچه که این روزها هواداران چوکا را به موفقیت این تیم برای صعود به لیگ دسته اول امیدوار ساخته ، توانایی فنی حسن اشجاری و حمایت های مالی علی نامداری مالک باشگاه و همچنین همراهی مسئولین شهرستانی و مجموعه مدیریتی باشگاهست که در صورت تداوم این همبستگی ، کسب موفقیت در ۴ ماراتن پایان فصل دور از دسترس نخواهد بود و بار دیگر میتوان شاهد حضور فوتبال تالش در سطح اول فوتبال کشور بود.