استاندار گیلان:

نداشتن مرکز درمانی در شأن مردم چابکسر نیست

به گزارش تالشان نیوز، اسدالله عباسی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند احداث مرکز جامع سلامت شبانه‌روزی چابکسر با تاکید بر تسریع اجرای احداث این مرکز، اظهار کرد: هیچ مانعی نباید از پیشرفت و سرعت اجرای این طرح سلامت در چابکسر جلوگیری کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه حق چابکسر نیست که فاقد مرکز درمانی باشد و بیماران به رامسر ارجاع شوند، افزود: باید برای تکمیل این طرح زمانبندی تعیین و همه دستگاه‌ها برای فراهم کردن زیرساخت‌ها همکاری کنند.

نداشتن مرکز درمانی در شأن مردم چابکسر نیست

تخصیص اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای تکمیل مرکز جامع سلامت چابکسر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این بازدید اظهار کرد: مرکز جامع سلامت و شبانه روزی چابکسر در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر و با زیربنای دو هزار و ۲۷۸ متر در سه طبقه احداث شده است.

ارسلان سالاری افزود: در طراحی مرکز جامع سلامت شبانه روزی چابکسر رودسر، پایگاه اورژانس ۱۱۵، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، نماز خانه، سرایداری، درمانگاه عمومی، تمرین زایمان، پانسیون پزشکی، پانسیون پرستاری، سالن کنفرانس، ریاست مرکز، بخش اداری و پانسیون پزشکان دیده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از تخصیص اعتبار چهار میلیارد تومانی برای ادامه اجرای احداث این مرکز جامع سلامت از محل محرومیت زدایی، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمادگی سه نوبت کار کردن را جهت تسریع در اجرای و افتتاح این پروژه دارد.