ورود دستگاه قضا به مشکلات بخش شاندرمن شهرستان ماسال

به گزارش تالشان نیوز : مسئولان دستگاه قضا استان گیلان روز پنجشنبه در بازدید از پروژه ۹۶ واحدی مسکن افراد تحت پوشش بهزیستی شاندرمن ماسال استان گیلان، دستور به رفع مشکلات این پروژه را دادند.

رییس دادگستری استان گیلان طی این بازدید اظهار داشت: با پیگیری‌های دستگاه قضایی، این طرح در مرحله نهایی بهره‌برداری است و در حال حاضر تنها مشکل، برق سه فاز ساختمان‌ها است که طی هماهنگی‌های انجام شده با اداره برق، این مشکل نیز به‌زودی مرتفع می‌شود.

حجت الاسلام حمزه خلیلی اظهار امیدواری کرد که تا پایان امسال واحدهای نیمه تمام این پروژه در اختیار افراد توانخواه بهزیستی شهرستان ماسال قرار گیرد.

پروژه ۹۶ واحدی مسکن افراد تحت پوشش بهزیستی شاندرمن ماسال استان گیلان در سال ۹۶ افتتاح شد اما ۱۶ واحد از آن، به‌دلیل اختلافات بین پیمانکار و کارفرما و همچنین سایر مشکلات، ناتمام ماند.

همچنین رییس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی از آرامستان شاندرمن ماسال نیز بازدید و با اشاره به اینکه ظرفیت این آرامستان تکمیل شده و زمینی برای دفن اموات وجود ندارد، اظهار داشت: اموات مسلمین دارای حرمت هستند و نباید به دلیل عدم ظرفیت قبرستان معطل بمانند و لازم است زمین دیگری به این امر مهم اختصاص یابد.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه دستور داد زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع از اراضی ملی در روستای قرآن شاندرمن با حفظ اشجار و با کاربری باغ مزار، در اختیار شهرداری جهت دفن اموات قرار گیرد.