مامور قلابی دردام پلیس تالش/متهم ۳۲ ساله به مراجع قضایی معرفی شد

به گزارش تالشان نیوز : فرمانده انتظامی تالش گفت: یک مامور قلابی توسط پلیس در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و تامین امنیت، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره بدان تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مامور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: در پی دریافت گزارش تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه مدتی است فردی ناشناس خود را تحت عنوان مامور یکی از سازمان‌های دولتی معرفی می‌کند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان تالش تصریح کرد: ماموران انتظامی با بررسی‌های صورت گرفته و اشرافیت اطلاعاتی، متهم را شناسایی و در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهم دارای سابقه کلاهبرداری رایانه‌ای می‌باشد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: ماموران پس از هماهنگی قضایی، پلیس قلابی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی از کشف یک قبضه سلاح کلت کمری اسباب بازی، تعداد ۱۴ عدد سیم کارت و مقادیری مواد مخدر از محل اختفاء متهم خبر داد و اذعان داشت: متهم ۳۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست، برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو، در صورت مواجه شدن با درخواست‌های غیر معقول توسط این افراد که خود را مامور دولتی معرفی می‌کنند، مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.