پز عالی مدیران و جیب خالی بازیکنان !

عقاب ها با چاشنی تعصب در اندیشه ی تداوم صدرنشینی

به گزارش تالشان نیوز تیم فوتبال چوکای تالش روز سه شنبه در هفته ی دهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه بعثت تهران میهمان تیم آبی پوشان خواهد بود .

شاگردان علی نظر محمدی در حالی در اندیشه ی تداوم صدرنشینی هستند که علی رغم ژست و ظاهر متمول مدیران و مالکین باشگاه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم میکنند.

گزارش ها از اردوی سبزپوشان حکایت از آن دارد که بازیکنان این تیم تاکنون در حدود بیست درصد مطالبات خود را دریافت کردند و در انتظار توجه و پرداخت معوقات خود از سوی مالک و مدیران باشگاه میباشند.

نگرانی هواداران چوکا

در هفته های اخیر طرح مشکلات مالی پیرامون تیمی که صدر نشین جدول است نگرانی هایی را برای هواداران چوکا به وجود آورده است.

که مبادا استمرار مشکلات مالی به روند رو به جلوی سبزپوشان در مسیر صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور آسیب وارد کند.

این در حالیست که حضور علی نامداری به عنوان یک چهره ی شاخص فوتبالی و اقتصادی کشور به عنوان مالک در تیم چوکا ، امید ها را برای رهایی خانواده چوکا از بند مشکلات مالی صد چندان کرده بود .

البته که شرایط اقتصادی کشور بی تاثیر در این نوسان کمک های مالی از سوی مالک باشگاه نیست و اگر هم همین سطح حمایت از سوی نامداری صورت نمیگرفت معلوم نبود تیم چوکا دچار چه سرنوشتی میشد.

  اما با این حال گفته میشود که نامداری نیز انتظاراتی از مسئولین شهرستانی و استانی در خصوص حمایت مالی یا جذب اسپانسرینگ برای جبران بخشی از هزینه ها داشته که تاکنون بی پاسخ مانده است.

ضمن اینکه مشکلات انتقال مالکیت چوکا از هییت فوتبال به علی نامداری به دلیل مطالبات هیئت فوتبال همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده است

عدم پشتیبانی مالی مناسب مدیران باشگاه تا به آنجایی ادامه پیدا کرد که علی نظر محمدی سرمربی تیم چوکا نیز در گفتگوهای اخیر خود نسبت به این موضوع انتقاداتی را در رسانه ها مطرح کرد.

گفتنیست دو تیم در حالی به مصاف هم میروند که چوکای تالش روزهای خوبی را با نظرمحمدی سپری میکند و با ۱۹ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و همچنین تیم آبی پوشان نیز با هفت امتیاز در رده ی یازدهم جدول چهارده تیمی قرار دارد.