با انتصاب روسای سازمان مدیریت برنامه و بودجه و دانشگاه گیلان

محمد دوستار از دایره پست های حساس گیلان خارج شد

به گزارش تالشان نیوز پس از آغاز به کار اسداله عباسی به عنوان استاندار گیلان سرعت انتصابات در پست های کلیدی شتاب گرفت از این رو تکلیف سه پست حساس سیاسی استان معاونت سیاسی مدیر کل حوزه و حراست استانداری گیلان مشخص شد

طی روزهای گذشته در دو پست مدیریتی مهم استان نیز تغییراتی حاصل شد و بدین ترتیب فرید نجفی به عنوان رییس جدید دانشگاه گیلان و شراره کاوسی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان منصوب شدند.

این در حالیست که برخلاف گمانه زنی های حامیان ابراهیم رییسی در گیلان انتظار میرفت پس از انکه محمددوستادار در رقابت با اسداله عباسی نتوانست به کرسی استانداری گیلان برسد ، از وی در جایگاه رییس سازمان برنامه و بودجه و یا حداقل به عنوان یک استاد دانشگاه در جایگاه رییس دانشگاه گیلان استفاده شود.

بدین ترتیب میتوان گفت دکتر محمد دوستار از دایره مدیریت پست های حساس گیلان کنار گذاشته شده است مگر اینکه از ایشان در سمت هایی در پایتخت استفاده شود.

همانطور که اشاره شد انتصابات اخیر و عدم استفاده از محمد دوستار در جایگاه های حساس مدیریتی استان در میان حامیان دولت و فعالین ستادی ابراهیم رییسی در گیلان حواشی زیادی را با خود به همراه داشته که از چشم رسانه ها هم به دور نمانده است.

تا آنجا که محمد دوستدار در پاسخ به گزارش منتشر شده در پایگاه خبری حکایت گیلان با عنوان هتریک ناکامی محمد دوستدار نوشته است : ضرورتی ندارد که روسای ستاد نامزدها حتما به سمت اجرایی منصوب شوند و طرح و تحلیل هایی در این خصوص تاثیری در گره گشایی مشکلات مردم نخواهد داشت.

جایگاه معلمی والاترین و بالاترین جایگاه اجتماعی است که خداوند نصیب ما کرده‌ است.