استاندار در اولین نشست هم اندیشی نمایندگان مردم گیلان در ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

راه‌اندازی میز توسعه گیلان / از هر پیشنهادی برای رشد استان ، استقبال می‌کنیم

به گزارش تالشان نیوز :  اسدالله عباسی شامگاه امروز (پنجشنبه) در اولین نشست هم اندیشی نمایندگان مردم گیلان در ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی با مقامات استانی، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سید حسن مدرس و روز مجلس و نیز شهادت سردار جنگل، با بیان اینکه نمایندگان ادوار و فعلی  گیلان از نخبگان استان هستند، تصریح کرد:

از اینکه نمایندگان فعلی و ادوار در کنار هم، بحث و بررسی و تصمیم گیری می‌کنیم، موجب آرامش استان و رضایتمندی مردم می‌شود.

دکتر عباسی با اشاره به اینکه این هم اندیشی در راستای توسعه گیلان باید به فال نیک گرفته شود، ادامه داد: همه پیشنهادات، بررسی و برای توسعه و رشد استان ، استفاده می‌شود. 

وی در ادامه با بیان اینکه باید بر اساس تخصص نمایندگان ادوار ، یک کارگروه تشکیل شود، تأکید کرد: بایستی از تجربیات ارزنده این نمایندگان برای حل مشکلات استان بهره گرفته شود.

دکتر عباسی با اشاره به تفویض اختیارات بیشتر به استانداران از سوی رئیس جمهوری گفت: در بحث بودجه سال ۱۴۰۱ با توجه به این اختیارات می‌توانیم با کمک نمایندگان در تصمیم گیری ها به صورت جدی تر وارد شویم.

وی در ادامه به اهمیت هم‌اندیشی در حل مشکلات استان و مطالبات مردمی اشاره و اضافه کرد: در استانداری کمیته‌ها و کارگروه‌هایی وجود دارد که در حوزه‌های تخصصی فعالیت می‌کنند لذا از نمایندگان ادوار دعوت می‌شود که در حوزه تخصصی خود در این کمیته‌ها حضور یافته و تجارب خود را بیان کنند.

دکتر عباسی با بیان اینکه گیلان استانی با ظرفیت‌های فراوان است که مغفول مانده ، گفت: این آمادگی وجود دارد که به میزبانی استانداری ، جلسه هم‌اندیشی قبل از پایان سال جاری برگزار شود تا از نظرات نمایندگان ادوار بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه مردم گیلان مطالباتی دارند که می‌توان با هم‌اندیشی در مسیر تحقق آنها گام برداشت، افزود: برگزاری چنین جلساتی بسیار حائز اهمیت است و ابتکار این جلسه و دیدار نمایندگان ادوار با نمایندگان فعلی نتایج مفیدی خواهد داشت.

در این نشست شماری از نمایندگان ادوار و فعلی مجلس نیز نظرات خود را بیان داشتند.

ضمنا آقایان مجتبی عرفانی و بهمن محمد یاری نمایندگان ادوار حوزه انتخابیه تالش ماسال رضوانشهر در این جلسه حضور داشتند