این آغاز گلزنی‌های آرمان است؟

رمضانی با گلزنی همه را به سکوت دعوت کرد؛

تالشان نیوز : یکی از سوپرایزهای نقل و انتقالاتی استقلال در بازار زمستانی، انتقال آرمان رمضانی . مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به صورت مستقیم از این تیم به جمع آبی‌پوشان پایتخت بود. بازیکنی که در ابتدای فصل هم قرار بود با نظر فرهاد مجیدی از سایپا به استقلال بیاید . اما جدایی مجیدی باعث شد تا این انتقال منتفی شده و او سر از پرسپولیس در بیاورد.

گل آرمان رمضانی به صنعت نفت آبادان

انتقادات از خرید رمضانی زمانی بالا گرفت که او در یک نیم‌فصل حضور در پرسپولیس . و بالغ بر ۲۶۰ دقیقه فرصت بازی نتوانسته بود هیچ‌گاه برای تیمش گلزنی کند . و این امر نگرانی هواداران استقلال را از خرید یک مهاجم جدید اما گل‌نزن بالا برده بود . با این‌حال مجیدی در دفاع از مهاجم تازه‌وارد استقلال که در جمع یاغی‌ها هم نامش قرار می‌گرفت . گفته بود او مهاجمی کارگر در سیستم بازی مجیدی است . و اولویت فرهاد، گلزنی رمضانی نیست و او به درد شرایط حساس تیم خواهد خورد.

آرمان رمضانی که با اعتماد فرهاد مجیدی در ۷ مسابقه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت، توانست آن‌چه کادرفنی برای حفظ توپ در زمین حریف و البته پیروز در نبردهای هوایی در دقایق پایانی مسابقات را می‌خواهد انجام دهد، شاهکار در فرصت ۱۲ دقیقه‌ای بود که شب گذشته نصیب این بازیکن شد. چرا که با نظر فرهاد مجیدی برای تغییر در خط حمله استقلال از دقیقه ۸۲ جدال با صنعت نفت آبادان او مجوز ورود به زمین را به جای مطهری به دست آورد.

پس از چند تکاپوی و نافرجام، سرانجام در دقیقه ۹۰+۴ و در شرایطی استقلال تشنه گلزنی بود، از اشتباه مدافع صنعت نفت و متعاقب آن، سنگربان جوان این تیم فوق‌العاده استفاده کرد و توپ را در میانه را قطع و به سوی دروازه نفتی‌ها روانه کرد تا اولین گل خود با پیراهن استقلال را در شرایطی حساس و در فاصله‌ای کوتاه تا سوت پایان به ثمر برساند و به نوعی با درخشش خود، پاسخی به انتقادات کارشناسان علیه سبک بازی‌اش بدهد.

با این گل رمضانی استقلال دو امتیاز ارزشمند را توانست برای خود حفظ کند و با نتیجه تساوی آن را از دست ندهد و از سوی دیگر در مدت زمانی حدوداً ۶۶ دقیقه‌ای که در طول ۹ مسابقه از سوی کادرفنی استقلال به رمضانی اعطا شد، مهاجم بلندقامت استقلال موفق به گلزنی شد و توانست اولین گل خود در لیگ بیستم را این‌چنین به ثمر برساند.

( منبع ورزش ۳ )