پزشکیان: حل مشکل معیشتی مردم و رسیدن به محرومین مهمترین اولویت من است

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عصر امروز (پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳) در حاشیه مراسم ترحیم جعفر میلی منفرد از اساتید دانشگاه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که مهمترین اولویت جنابعالی برای مدیریت کشور چیست؟ اظهار داشت: حل مشکل معیشتی مردم و رسیدن به محرومین مهمترین اولویت من در این زمینه است.

تالشان نیوز : وی در رابطه با اینکه آیا اصلاح طلبان از شما حمایت می‌کنند و به شما رای می‌دهند؟ گفت: چرا رای ندهند؟
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین در خصوص اینکه آیا معتدلین به این اجماع رسیدند که از شما حمایت کنند؟ عنوان کرد: تا جایی که من خبر دارم همه در صحنه هستند.

پزشکیان در رابطه با این سوال که در صورت پیروزی در انتخابات معاون اول دولت شما چه کسی خواهد بود؟ گفت: نمی‌دانم؛ اجازه بدهید ببینیم شرایط به چه صورتی رقم می‌خورد.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه مهمترین برنامه جنابعالی در حوزه فرهنگ چیست؟ تصریح کرد: صداقت، راستی و راستگویی؛ یعنی مدیران و مسلمانان و همه باید اول با مردم صادق باشند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایه به اینکه آیا در کابینه جنابعالی از اهل سنت حضور خواهند داشت؟ گفت: باید از هر کسی که شایستگی دارد استفاده کرد.

پزشکیان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شرایط را خوب می‌بینید؟ تاکید کرد: ما راه را می‌رویم؛ می‌گوید گر مرد رهی میان خون باید رفت، وز پای فتاده سرنگون باید رفت، تو پای به ره در نه و از هیچ مپرس، خود راه بگویدت که چون باید رفت.