اقدام دستگاه های نظارتی بر علیه شور انتخابات

ممانعت از سخنرانی آذر منصوری در تالش

فرماندار تالش علی رغم صدور مجوز های قانونی ، طی نامه ای به استناد استعلام منفی دستگاه های نظارتی ، یک ساعت مانده به برگزاری مراسم ، آذر منصوری رییس جبهه اصلاحات ایران را از سخنرانی منع کرد

به گزارش تالشان نیوز روز گذشته به دعوت ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در تالش دکتر آذر منصوری رییس جبهه اصلاحات ایران در میتینگ انتخاباتی بخش اسالم تالش حضور پیدا کرد که با حواشی بسیاری مواجه شد.

بعد ظهر روز یکشنبه طبق اعلام ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در تالش قرار بود دکتر عیسی مهدوی فرماندار اسبق تالش و خانم دکتر آذر منصوری رییس جبهه اصلاحات ایران در جمع مردم بخش اسالم به ایراد سخنرانی بپردازند .

مجوز برگزاری این همایش در پی مذاکرات و نشست های ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در تالش و استان با دستگاه های متولی رسما طی نامه ای از سوی فرمانداری تالش ابلاغ شد.

و متعاقبا برگزاری مراسم از سوی رسانه های محلی اطلاع رسانی شد اما در کمال ناباوری فرماندار تالش یک ساعت مانده برگزاری مراسم طی نامه ای رسما ممنوعیت سخنرانی خانم آذر منصوری در این مراسم را اعلام داشت.

در این نامه دلیل ممانعت از سخنرانی دکتر آذر منصوری استعلام دستگاه های نظارتی عنوان شده است.

با تمام این وجود که برگزاری مراسم در هاله ای از ابهام به سر میبرد و هر لحظه امکان لغو مراسم
بود اما این همایش با حضور پر رنگ مردم بخش اسالم و فعالان سیاسی اجتماعی تالش برگزار شد.

با وجود محدودیت های اعمال شده در این مراسم پس از سخنرانی دکتر عیسی مهدوی فرماندار اسبق تالش ، خانم آذر منصوری با استقبال حضار با تریبون خاموش به ایراد سخنرانی پرداخت.

خانم منصوری در این همایش عنوان کرد ما اصلاح طلبان اخرین گروهی هستیم که با زبان قانون با حاکمیت صحبت میکنیم و همه مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد