هتلی که آب ندارد

حمایت از سرمایه گذار و گردشگری به سبک مسئولین شهرستان تالش

مالک هتل سوباتان به عنوان یکی از مراکز اصلی ارائه خدمات رفاهی به گردشگران در روستای ییلاقی سوباتان مشکلات زیرساختی چون تامین آب هتل رو را یکی از چالش های اساسی این مرکز برشمرد و از مسئولین خواستار مساعدت عملی و رفع فوری ان شد

به گزارش تالشان نیوز : رضا نوردوست مالک و سرمایه گذار هتل سوباتان در ویدیویی از عدم تدبیر مسئولین نسبت به تخصیص آب به هتل سوباتان به عنوان اصلی ترین مرکز خدمات رفاهی به گردشگران در این منطقه توریستی انتقاد کرد .

این سرمایه گذار بومی در این ویدیو نشان میدهد که برای تامین اب هتل مجبور به تهیه آن توسط تانکر از چشمه ای در کیلومتر ها دور تر از هتل میباشد که این امر مشقت کار را چندین برابر میکند.

نوردوست در گفتگویی با تالشان نیوز اظهار داشت به خاطر زادگاهم و عشقم به سوباتان سرمایه گذاری در این منطقه صعب العبور را پذیرفتم و از تهران به سوباتان امدم تا شاید بتوانیم به خیل عظیم گردشگران خدمات ارائه دهیم .

وی افزود : در منطقه ای اقدام به این سرمایه گذاری کردیم که از هیچ امکانات زیر ساختی چون راه برق اب گاز بهره مند نیست و تا حتی در تامین آب ، گاز کپسول و نفت هم در مشکلات فراوان هستیم.

مالک هتل سوباتان خاطر نشان کرد : انتظارم این بود مسئولین در این مشکلات یاور ما باشند در کنار ما باشند همه جا صحبت از حمایت از سرمایه گذار است همه جا صحبت از تلاش برای رونق صنعت توریست است اما امروز میخواهم مسئولین به صورت عملی کنار ما باشند.

نوردوست در پایان با اشاره به مشقت تهیه اب برای هتل سوباتان گفت : هتل سوباتان به یک اب پایدار از مخزن روستا نیاز دارد که در ۵۰۰ متری هتل واقع است به همین جهت از مسئولین امر خواهش داریم برای استمرار فعالیت هتل و تسهیل در امر خدمات رسانی به گردشگران و رونق توریست در منطقه این خواسته را در دستور کار قرار دهند.

نوردوست در پایان در خصوص هزینه های تاسیسات و انتقال آب به هتل امادگی خود را جهت تقبل هزینه ها اعلام کرد.

گفتنیست هفته گذشته بود که مقامات بلند پایه و مسئولین شهرستان و بخش به منطقه ییلاقی و گردشگری سوباتان تحت عنوان بازدید از مشکلات منطقه سفر کردند .

اینکه مسئولین محترم چه مشکلاتی را مرتفع کردند اطلاع دقیقی در دست نیست اما انتظار میرود مسئولین محلی دهیاری و بخشدار محترم بخش کرگانرود نسبت به رفع مشکل توزیع اب هتل سوباتان اقدام لازم را داشته باشند.