عرصه بر محمدیاری تنگ تر شد

ورود رسمی شیخان به کارزار انتخابات تالش

محمد شیخان کاندیدای تایید صلاحیت شده از حوزه انتخابیه تهران رسما وارد انتخابات تالش شد.

به گزارش تالشان نیوز : بر اساس شنیده های موثق محمد شیخان رسما وارد کارزار انتخابات تالش شد.

محمد شیخان که از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام خود را برای حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام داده است توانسته در مرحله اول صلاحیت خود را از هیات نظارت بر انتخابات کسب کند .

بر اساس گزارش منابع نزدیک به شیخان ، تصمیم وی پس از بررسی و رایزنی با لیدرهای سیاسی خود برای انتقال به حوزه انتخابیه تالش ماسال رضوانشهر مسجل شده است و طی روزهای آتی فعالیت های میدانی خود را در تالش ماسال رضوانشهر آغاز خواهد کرد.

پیشتر نیز گمانه زنی هایی در خصوص انتقال شیخان به انتخابات تالش در میان بود که به نظر میرسد اینبار باید حضور وی در کارزار انتخابات تالش را قطعی دانست.

محمد شیخان متولد شهرستان ماسال از فعالین سیاسی اصولگرای شناسنامه دار ملی است که در دولت محمود احمدی نژاد مسئولیت معاون ارتباطات نهاد ریاست جمهوری را بر عهده داشت.

شیخان در دولت سیزدهم به سمت مدیرعاملی شرکت دخانیات ایران منصوب شده بود که پس از مدتی به پتروشیمی خلیج فارس رفت و به مدیرعاملی یکی از هلدینگ های پتروشیمی خلیج فارس منصوب شد.

شیخان را میتوان مهمان ناخوانده انتخابات تالش برشمرد که با توجه به تجارب فعالیت های تشکیلاتی ایشان و همچنین پایگاه اجتماعی وی در شهرستان ماسال قطعا میتواند رقبای خود در انتخابات تالش را غافلگیر کند.

گفتنیست با توجه به پایگاه ارای مشترک شیخان و محمدیاری در شهرستان ماسال ، حضور شیخان در انتخابات تالش به تعبیری میتواند عرصه را بر محمدیاری نماینده کنونی تالش تنگتر کند و حتی ، شکست قطعی محمدیاری را رقم بزند .