معادلات انتخاب شهردار تالش بهم خورد!

هوشنگ عباسقلی زاده شهردار تالش میشود ؟

به گزارش تالشان نیوز ۴ اردیبهشت ماه بود که اعضای شورای شهر تالش ، با استعفای شهرام غنی زاده شهردار سابق تالش موافقت کردند و از ان تاریخ تا به کنون بحث و بررسی پیرامون انتخاب شهردار تالش آغاز شد.

طبق فراخوان اعلامی از سوی اعضای شورای شهر ۱۷ نفر خود را به عنوان کاندید شهرداری تالش معرفی کردند و از این بین نام افرادی چون کوروش خداوردی زاده حسن محمدپور و علی اعلایی به عنوان شانس کسب کرسی مسند شهرداری تالش مطرح شد تا حتی انتظار میرفت یکی از این سه به عنوان شهردار اینده تالش انتخاب شوند.

اما از انجایی که هیچ یک از این افراد نتوانستند موفق به جلب نظر اکثریت ارای اعضای شورای شهر شوند پروسه ی انتخاب شهردار به درازا کشید .

پس از این بود که مطابق بررسی های به عمل امده طی روزهای گذشته برخی از اعضای شورای شهر تالش کاندیداتوری هوشنگ عباسقلی زاده شهردار اسبق شهر تالش را مطرح کردند .

این درحالیست که مدیر کل سابق امور شهری و شوراهای استانداری گیلان و فرماندار سابق شهرستان رودبار در ابتدای پروسه انتخاب شهردار تالش این پیشنهاد را از سوی اعضای شورا رد کرده بود.

به هر ترتیب شنیده ها حکایت از ان دارد که تلاش اعضای شورای شهر با همراهی برخی خانواده های متنفذ شهر تالش و همچنین چراغ سبز نماینده حوزه انتخابیه تالش ماسال رضوانشهر برای حضور هوشنگ عباسقلی زاده کارساز شده و احتمال میرود در جلسه امروز شورای شهر ، هوشنگ عباسقلی زاده به عنوان شهردار آینده شهر تالش انتخاب شود.