عقب ماندگی تالش تا کجا ادامه دارد ؟

محمدیاری وعده داد ، در لاهیجان کلنگ خورد ! کلنگ احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در شهر لاهیجان بر زمین خورد

بعد از احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی کومله لنگرود ، کلنگ احداث پروژه ی عظیم پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی لاهیجان نیز بر زمین خورد تا پیاده شدن تالش از قطار توسعه بیش از پیش نمایان گردد.

به گزارش تالشان نیوز ، مراسم کلنگ زنی احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در شهر لاهیجان و همچنین احداث شعبه تامین اجتماعی در این شهر با حضور محمد محمدی معاونت بیمه‌ای سازمان، مهرزاد اکبرپور مدیر هماهنگی امور استان ها، مهندس فرج‌زادگان مدیر فنی و مهندسی، موسی فکور سرپرست معاون عمرانی استانداری گیلان، رسول فرخی نماینده شهرستان لاهیجان، فرهاد براتی فرماندار شهرستان لاهیجان، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان لاهیجان، حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان و دیگر مسئولان روز شنبه ۱۶ دیماه برگزار شد.

این پروژه هفت هزار متری شامل ۲۲۲۵ مترمربع فضای اداری و شعبه،۳۸۴۱ مترمربع درمان و ۴۲۲ مترمربع مرکز رفاهی است.

محمدی معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در این مراسم گفت: این پروژه از بزرگترین پروژه‌های سازمان است و بودجه آن تصویب شده که به محض انجام مناقصه، آغاز می‌شود.

محمدی همچنین مدت زمان پیش بینی شده برای تکمیل پروژه را ۲ سال عنوان کرد.

فکور معاون استاندار گیلان نیز در این مراسم گفت: سازمان تامین اجتماعی سازمان گسترده‌ای است و افراد تحت پوشش زیادی دارد که اقشار کارگر و زحمت کش هستند. امید است این پروژه گوشه‌ای از مشکلات این قشر زحمتکش را حل نماید.

حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از نماینده شهرستان لاهیجان و براتی فرماندار، بابت پیگیری‌های جدی جهت شروع به کار احداث این پروژه در این شهرستان شد.