تغییرات احتمالی در مدیریت بیمارستان شهید نورانی تالش قوت گرفت

دیدار نماینده تالش ، رضوانشهر و ماسال با رئیس دانشگاه علوم پزشگی گیلان

به گزارش تالشان نیوز : پایگاه اطلاع رسانی حسن محمدیاری با انتشار تصاویری از دیدار روز شنبه ( ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ ) ایشان با دکتر سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه در زمینه بهداشت و درمان به محوریت تجهیز بیمارستان شهید نورانی تالش به دستگاه MRI خبر داد.

این دیدار در حالیست که گفته میشود دکتر رحمانی رییس بیمارستان شهید نورانی تالش پیش از این به دلایلی چون کمبود تجهیزات و عدم تخصیص پزشک متخصص به بیمارستان درخواست استعفای خود را به دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام داشته که تاکنون با مخالفت ریاست دانشگاه مواجه شده است .

دیدار نماینده حوزه انتخابیه تالش با دکتر سالاری در روزهایی که زمزمه ی تغییرات در مدیریت بیمارستان شهید نورانی به گوش میرسد میتواند نشانه هایی از تحقق قریب الوقوع این مهم تا پایان فروردین ماه سال جدید باشد.

لازم به ذکر است که علی رغم انتقادات به جا و وارد به نحوه ی مدیریت بیمارستان اما قطعا تنها اکتفا به تغییر مدیریت بیمارستان نمیتواند ضامن ارتفای بهبود کیفیت خدمات به جامعه کم برخوردار و با جمعیت قابل توجهی از افراد اسیب پذیر تالش باشد .

و باید با پیگیری های مجدانه در سطح ملی از سوی نماینده مجلس و ریاست دانشگاه علوم پزشکی نسبت به رفع محرومیت های حوزه ی بهداشت و درمان گام برداشت.