دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان فومن

صبح روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه؛ آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی استان گیلان به اتفاق هیئت همراه، طی حضور در محل دادگستری فومن با بهزاد براری رئیس دادگستری و مراد قربانزاده دادستان شهرستان فومن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تالشان نیوز به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی استان  در این دیدار به ارتباط مستقیم کاری سازمان بهزیستی در حوزهای مختلف با مجموعه قضایی اشاره کرد و گفت: ماهیت برخی خدمات و فعالیت های بهزیستی به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی، اورژانس اجتماعی، فرزند خواندگی و… به گونه ای پیش می رود که به تعامل و همکاری با نهاد قضایی نیازمند است.

وی در ادامه به بیان گزارشی از نحوه ارائه خدمات در مراکز ترک اعتیاد و سایر مراکز تحت نظارت پرداخت و از همکاری این نهاد قضایی با بهزیستی قدردانی کرد و خواستار تداوم تعامل و همکاری بیش از پیش این دو دستگاه شد.

همچنین بهزاد ️براری ریاست دادگستری شهرستان فومن نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مسئولین بهزیستی گفت: هر یک از افرادی که در مجموعه ای از بخش های دولتی مشغول به کار هستند، وظایفی دارند و ارائه خدمت می نمایند، اما این مهم در بهزیستی با توجه به نوع خدمت رسانی به جامعه هدف و مددجویان تفاوت پیدا میکند و رنگ و بوی معنوی به خود می گیرد که البته این سعادتی برای کارکنان این نهاد خدمت رسان در بخش های مختلف است.

 ️وی به اقدامات حوزه قضایی  اشاره ای کرد و اظهار داشت: برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی و همچنین کمک به درمان و بهورزی بیماران، تمامی احکام به صوت هدفمند صادر می شود و در جهت خدمت به جمعیت هدف و قشر نیازمند جامعه ، این اهداف و احکام صادره را گسترش خواهیم داد.

 ️رئیس دادگستری فومن در خاتمه، از خدمت رسانی مجموعه بهزیستی به اقشار نیازمند و کم برخوردار جامعه قدردانی کرد و خواستار تقویت واحدهای مشاوره، بهره گیری از افراد توانمند در مراکز و تعدیل هزینه های این خدمات در تمامی بخش های تحت نظارت بهزیستی شد.