رییس هیات چوگان تالش :

تالش میزبان برگزاری سومین دوره مسابقات سراسری چوگان ساحلی کشور خواهد بود

دکتر ناصر اردلان با بیان اینکه ورزش چوگان ساحلی میتواند به برند ورزشی تالش در سطح کشور تبدیل شود گفت : پیرو هماهنگی و همکاری همه مسئولین و دستگاه های اجرایی سومین دوره مسابقات سراسری چوگان ساحلی به میزبانی تالش با حضور تیم های ورزشی از سرتاسر کشور در دو بخش اقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

به گزارش تالشان نیوز پیش از ظهر روز چهارشنبه مورخه ۶ دی جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات سومین دوره چوگان ساحلی کشور با حضور روسای ادارات دستگاه های اجرایی به همراه معاون برنامه ریزی فرماندار تالش و رییس هیات چوگان ساحلی استان در اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

رییس هیات چوگان تالش در حاشیه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی از برگزاری مسابقات سراسری چوگان ساحلی در تالش به میزبانی باشگاه چوگان و سوارکاری رخش تالش خبر داد و گفت : طبق هماهنگی های به عمل آمده این مسابقات با حضور باشگاه های مختلف از سرتاسر کشور در بهمن ماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

دکتر اردلان با اشاره به اهمیت ترویج ورزش چوگان به عنوان یک ورزش ملی افزود : ورزش چوگان در تالش دارای ظرفیت های بالقوه ایست و برگزاری این مسابقات میتواند به ترویج این ورزش در شهرستان کمک شایانی کند و همچنین تالش را به عنوان برند ورزشی در سطح کشور مطرح کند .

رییس هیات چوگان تالش با دعوت از ورزش دوستان خیرین و فعالین اقتصادی جهت کمک به برگزاری هر چه بهتر این رویداد ورزشی ملی افزود : طبق برنامه ریزی انجام شده این مسابقات هم از طریق صدا و سیما و هم از طریق رسانه های شهرستان و استان و کشور تحت پوشش قرار خواهد گرفت بنابراین از سرمایه گذاران تجار و بازرگانان جهت اسپانسرینگ و تبلیغات محیطی مسابقات دعوت به عمل می آید تا بتوانیم کیفیت برگزاری مسابقات را افزایش دهیم

مسابقات سراسری چوگان