درخواست مربی تیم فوتبال چوکای تالش

مسئولان به یاری تیم بشتابند

علیرضا نیکبخت واحدی عصر سه شنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال چوکا تالش و هوادار تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وضعیت تیم چوکا از نظر مالی مساعد نیست و این تیم با مشکلات فراوانی مواجه است.

وی افزود: بازیکنان لباس مناسبی هم برای بازی و تمرین ندارند و با توجه به شرایط موجود نمی توان از این تیم انتظارات بیشتری داشت حتی مسئولان باشگاه نمی توانند تغذیه تیم را تهیه کنند و به همین دلیل مسئولان شهر و مسئولان استانی باید به یاری چوکا بشتابند.

وی ادامه داد: در حالی که بازیکنان چوکا تالش در این بازی و نیز در سایر دیدارها با تمام وجود و حتی بیش از توان خود در زمین مسابقه حضور می یابند و با غیرت و تعصب مثال زدنی جلوی تیم های متمول قرار می گیرند و باید از این بابت قدردان آنان بود.

کمک مربی تیم فوتبال چوکا تالش بیان کرد: در این دیدار نیز به خصوص در نیمه دوم بازیکنان چوکا بسیار عالی ظاهر شدند و علاوه بر به ثمر رساندن یک گل زیبا چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آوردند اما در نهایت متاسفانه در این بازی مغلوب شدیم.

نیکبخت واحدی خاطرنشان کرد: تاکنون فقط ۶ هفته از رقابت های لیگ دسته اول انجام شده و هم اینک که اول راه و فرصت زیادی باقی است، مسئولان باید به کمک و یاری این تیم بشتابند تا با برطرف شدن مشکلات،  تیم چوکا با قدرت مسابقات لیگ دسته اول را ادامه دهد.

تیم های فوتبال چوکا تالش و هوادار تهران عصر سه شنبه در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به میزبانی تیم چوکا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال هوادار تهران با نتیجه ۲ بر یک برابر حریفش به برتری دست یافت