بحران در اردوگاه شگفتی سازان

غیبت تیم شهرداری آستارا در تمرینات به علت تعویق مطالبات

محمد اشجعی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پایان رافت سرمربی تیم شهرداری آستارا هم با وجود این شرایط، خواستار پرداخت مطالبات از هیات مدیره باشگاه با همکاری خیران و مسئولان شده و اعلام کرده در صورت پرداخت نشدن مطالبات ظرف ۲۴ ساعت آینده، هیچ گونه مسئولیت فنی در تیم نخواهد داشت.

وی ادامه داد: علی کارگر مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری آستارا نیز از سِمت خود استعفا کرده است و این تیم با وجود قهرمانی در نیم فصل لیگ دسته اول کشور در شرایط خوبی به سر نمی برد.

اشجعی افزود: شاگردان رافت با ۳۱ امتیاز در رتبه دوم جدول مسابقات قرار دارند و مس کرمان با یک امتیاز بیشتر صدرنشین است و تیم شهرداری در هجدهم فروردین ماه باید به مصاف فجرسپاسی شیراز برود.

مدیر امور رسانه باشگاه شهرداری آستارا گفت: با توجه به دو بازی خارج از خانه شهرداری آستارا در فاصله کوتاه، حدود ۲ میلیارد ریال برای اسکان و اردوی بازیکنان نیاز است و تامین نشدن این هزینه باعث تضعیف روحیه بازیکنان می شود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

ایرنا