دربی گیلان در لیگ دسته اول؛

تیم های ملوان و چوکا تالش به مصاف هم می روند

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور از روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه آغاز شد و تیم های ملوان  بندرانزلی و چوکا تالش در یکی از بازی های حساس این هفته مقابل هم قرار می گیرند.

علیرضا وهابی افزود: این دیدار که یکی از دربی های فوتبال استان گیلان در لیگ دسته اول بشمار می رود، به میزبانی تیم ملوان و در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار خواهد شد که امیدواریم هر دو تیم یک بازی زیبا و تماشاگرپسندی را از خود به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: به طور حتم تمامی علاقمندان به فوتبال در استان گیلان انتظار دارند که دربی های گیلان ، هجومی و پرگل برگزار شود که دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و چوکا تالش نیز از این قاعده مستثنی نیست و امید است که این دیدار، یکی از بازی های زیبای هفته نوزدهم باشد.

وی به بازی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا دیگر نماینده گیلان نیز اشاره و بیان کرد: همچنین تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در هفته نوزدهم این رقابت ها باید در دیداری همزمان در یک بازی خارج از خانه در شیراز رو در روی تیم فجر سپاسی قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم اینک وضعیت تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در جدول رده بندی مناسب است و امیدواریم که این نماینده شایسته استان گیلان در این بازی خارج از خانه نیز، نتیجه مطلوبی را کسب کند تا همچنان جزو مدعیان قهرمانی لیگ دسته اول باشد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

تا پایان هفته هیجدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم شهرداری بندر آستارا با ۳۱ امتیاز در مکان دوم ، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۲۵ امتیاز در مکان نهم و تیم فوتبال چوکا تالش با ۱۹ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.